Sarah Brinkman - Coördinatrice Danscollege
Mijn naam is Sarah Brinkman. Sinds 12 jaar woon ik met mijn vriend en 2 kinderen in Gent en heb ik het lesgeven doorgezet. In mijn lessen staat bewegen centraal. Maar ook dans en lichaamstaal vind ik reuze interessant. Iedereen kan dansen, jong en oud, je hebt enkel jezelf nodig en dat vind ik een prachtig gegeven. Mijn hele jeugd heb ik gedanst. Na mijn middelbaar onderwijs besloot ik dan ook dat ik van dans mijn beroep wilde maken. Na 4 jaar de dansopleiding te volgen in Haarlem ben ik de opleiding Mime ( fysiek theater ) in Amsterdam gaan volgen. Nadien heb ik gespeeld en gedanst in verschillende producties en ben ik gaan lesgeven op verschillende dansscholen in Nederland. Onder andere op het Amsterdams Lyceum waar ik getalenteerde jongeren klaar stoomde om audities te doen voor dansacademies. Momenteel studeer ik naast mijn functie als docent en coördinatrice van Danscollege ook voor Danstherapeut. Door dans en beweging kunnen er veel blokkades in lichaam en geest vrij komen.
Sarah Brinkman - Coördinatrice Danscollege
Mijn naam is Sarah Brinkman. Sinds 12 jaar woon ik met mijn vriend en 2 kinderen in Gent en heb ik het lesgeven doorgezet. In mijn lessen staat bewegen centraal. Maar ook dans en lichaamstaal vind ik reuze interessant. Iedereen kan dansen, jong en oud, je hebt enkel jezelf nodig en dat vind ik een prachtig gegeven. Mijn hele jeugd heb ik gedanst. Na mijn middelbaar onderwijs besloot ik dan ook dat ik van dans mijn beroep wilde maken. Na 4 jaar de dansopleiding te volgen in Haarlem ben ik de opleiding Mime ( fysiek theater ) in Amsterdam gaan volgen. Nadien heb ik gespeeld en gedanst in verschillende producties en ben ik gaan lesgeven op verschillende dansscholen in Nederland. Onder andere op het Amsterdams Lyceum waar ik getalenteerde jongeren klaar stoomde om audities te doen voor dansacademies. Momenteel studeer ik naast mijn functie als docent en coördinatrice van Danscollege ook voor Danstherapeut. Door dans en beweging kunnen er veel blokkades in lichaam en geest vrij komen.
Joke De Winde - API (Vertrouwenspersoon) Danscollege.
Met jarenlange ervaring als danseres op het podium en als dansdocente gaat Joke nu de richting van bewustwording uit. Als dans- en bewegingstherapeute is ze zich ervan bewust dat in dit drukke leven veel nood is aan vertragen. Ze geeft meditatie en yoga waarbij ademhaling en ontspanning voorop staan.
Joke De Winde - API (Vertrouwenspersoon) Danscollege.
Met jarenlange ervaring als danseres op het podium en als dansdocente gaat Joke nu de richting van bewustwording uit. Als dans- en bewegingstherapeute is ze zich ervan bewust dat in dit drukke leven veel nood is aan vertragen. Ze geeft meditatie en yoga waarbij ademhaling en ontspanning voorop staan.
Sjomara De Baere
Sjomara begon al op zeer jonge leeftijd met dansen. Doorheen haar kinderjaren deed ze bijna alle dansstijlen en zat in meerdere shows en demoteams. Ze ontdekte hiphop en het werd een passie (levensstijl). Doorheen de jaren en nu nog steeds blijft ze zich specialiseren door lessen, workshops, masterclasses en stages te volgen bij de besten in het vak. Als danseres, choreograaf en performer werkt ze voor projecten, video's, optredens, producties,... Ze heeft ook ervaring met volwassenen en seniorenlessen door haar opleiding Lichamelijke Opvoeding en fitnessachtergrond. Momenteel is ze werkzaam als danser, choreograaf en dansdocent in verschillende dansscholen en agency's. Ze danst zelf in de B.O.S.S..Dancecomplex Company onder leiding van Bruce Blanchard en in de moderne Compani-one onder leiding van Anneke Ghyssens. Ze geeft al van 17 jarige leeftijd les en houdt ervan om haar passie te delen. Voor haar is hiphop zeer ruim en wordt er echt gewerkt op techniek en foundations.
Sjomara De Baere
Sjomara begon al op zeer jonge leeftijd met dansen. Doorheen haar kinderjaren deed ze bijna alle dansstijlen en zat in meerdere shows en demoteams. Ze ontdekte hiphop en het werd een passie (levensstijl). Doorheen de jaren en nu nog steeds blijft ze zich specialiseren door lessen, workshops, masterclasses en stages te volgen bij de besten in het vak. Als danseres, choreograaf en performer werkt ze voor projecten, video's, optredens, producties,... Ze heeft ook ervaring met volwassenen en seniorenlessen door haar opleiding Lichamelijke Opvoeding en fitnessachtergrond. Momenteel is ze werkzaam als danser, choreograaf en dansdocent in verschillende dansscholen en agency's. Ze danst zelf in de B.O.S.S..Dancecomplex Company onder leiding van Bruce Blanchard en in de moderne Compani-one onder leiding van Anneke Ghyssens. Ze geeft al van 17 jarige leeftijd les en houdt ervan om haar passie te delen. Voor haar is hiphop zeer ruim en wordt er echt gewerkt op techniek en foundations.
Kristel Vanholme
Kristel proefde van verschillende dansstijlen zoals hedendaagse dans, tango, salsa ,volksdans.... De klassieke dans bleef toch steeds haar grote passie. 22 jaar volgde ze ballet aan de academie van Gent. Ook in haar opleiding mode&ontwerp te Antwerpen bleef ballet een grote inspiratie bron. Zo kreeg ze de kans om verschillende dans kostuums te ontwerpen. Ze houdt ervan om samen met de allerkleinsten de eerste pasjes te zetten in de wereld van de dans.
Kristel Vanholme
Kristel proefde van verschillende dansstijlen zoals hedendaagse dans, tango, salsa ,volksdans.... De klassieke dans bleef toch steeds haar grote passie. 22 jaar volgde ze ballet aan de academie van Gent. Ook in haar opleiding mode&ontwerp te Antwerpen bleef ballet een grote inspiratie bron. Zo kreeg ze de kans om verschillende dans kostuums te ontwerpen. Ze houdt ervan om samen met de allerkleinsten de eerste pasjes te zetten in de wereld van de dans.
Isabelle Van Deuren
Isabelle zette haar eerste balletpasjes op achtjarige leeftijd en was meteen gebeten door de dansmicrobe. Twee jaar later startte zij met jazz. Ze stopte sindsdien nooit meer met dansen. Hoewel jazz de rode draad bleef in haar dansleven volgde zij ook lessen in diverse andere stijlen zoals Lindy Hop, Streetdance, Tap en Latin. Zij danste mee in een aantal musicals, en behaalde het diploma dansdocente aan de VTS. Ze geeft ondertussen al vele jaren les in jazz, ballet, clipdance, kinder- kleuter- en G-dans, expressie, zumba, aerobics en relaxatie. Daarnaast begeleidt zij ook het wedstrijdteam Meraki door danscollege. Isabelle werkt als vast lesgever bij verschillende dansscholen en als Freelance medewerker voor Sport Vlaanderen , Danssport Vlaanderen en Sportwerk Vlaanderen. Ze volgt regelmatig bijscholingen en stages in binnen- en buitenland. Naast techniek en dansante vaardigheden wil Isabelle vooral dansplezier en passie doorgeven aan haar leerlingen mét aandacht voor de individuele mogelijkheden en ontwikkeling van iedere deelnemer.
Isabelle Van Deuren
Isabelle zette haar eerste balletpasjes op achtjarige leeftijd en was meteen gebeten door de dansmicrobe. Twee jaar later startte zij met jazz. Ze stopte sindsdien nooit meer met dansen. Hoewel jazz de rode draad bleef in haar dansleven volgde zij ook lessen in diverse andere stijlen zoals Lindy Hop, Streetdance, Tap en Latin. Zij danste mee in een aantal musicals, en behaalde het diploma dansdocente aan de VTS. Ze geeft ondertussen al vele jaren les in jazz, ballet, clipdance, kinder- kleuter- en G-dans, expressie, zumba, aerobics en relaxatie. Daarnaast begeleidt zij ook het wedstrijdteam Meraki door danscollege. Isabelle werkt als vast lesgever bij verschillende dansscholen en als Freelance medewerker voor Sport Vlaanderen , Danssport Vlaanderen en Sportwerk Vlaanderen. Ze volgt regelmatig bijscholingen en stages in binnen- en buitenland. Naast techniek en dansante vaardigheden wil Isabelle vooral dansplezier en passie doorgeven aan haar leerlingen mét aandacht voor de individuele mogelijkheden en ontwikkeling van iedere deelnemer.
Morris Vandaele
Break is een mix van dans, acrobatie en vooral originaliteit. Het is een onderdeel van de hiphopcultuur. Morris Vandaele kwam op zijn 14de voor het eerst in aanraking met break. Ondertussen geeft hij al meerdere jaren les.Tijdens zijn lessen ligt de nadruk vooral dat de leerlingen op hun eigen tempo break leren kennen. Door het aanleren van een goede, brede kennis van de basics kan elk individu zichzelf verder ontwikkelen. Er zal stil worden gestaan bij de 4 elementen van break namelijk toprocks (rechtopstaand dansen) footworks (alles op de grond) freezes (alles wat stilstaand is) en powermoves (alles wat spint). Met zijn groep Style Invaders staat hij aan de top van sterkste crews van Belgie en genieten ze ook internationale bekendheid, ze deden alle battles mee in verschillende landen zoals bijvoorbeeld Spanje, Nederland, Frankrijk, Zweden, Zwitserland, Duitsland, Slovakijke.... Motivatie is het sleutelbegrip van deze crew en staat los van niveau. Leerlingen voor wie 1 uurtje in de week niet genoeg is kunnen altijd in samenspraak met de dansschool mee trainen met deze groep.
Morris Vandaele
Break is een mix van dans, acrobatie en vooral originaliteit. Het is een onderdeel van de hiphopcultuur. Morris Vandaele kwam op zijn 14de voor het eerst in aanraking met break. Ondertussen geeft hij al meerdere jaren les.Tijdens zijn lessen ligt de nadruk vooral dat de leerlingen op hun eigen tempo break leren kennen. Door het aanleren van een goede, brede kennis van de basics kan elk individu zichzelf verder ontwikkelen. Er zal stil worden gestaan bij de 4 elementen van break namelijk toprocks (rechtopstaand dansen) footworks (alles op de grond) freezes (alles wat stilstaand is) en powermoves (alles wat spint). Met zijn groep Style Invaders staat hij aan de top van sterkste crews van Belgie en genieten ze ook internationale bekendheid, ze deden alle battles mee in verschillende landen zoals bijvoorbeeld Spanje, Nederland, Frankrijk, Zweden, Zwitserland, Duitsland, Slovakijke.... Motivatie is het sleutelbegrip van deze crew en staat los van niveau. Leerlingen voor wie 1 uurtje in de week niet genoeg is kunnen altijd in samenspraak met de dansschool mee trainen met deze groep.
Hanne Poullet
Hanne werkt reeds 6 jaar als ergotherapeut bij mensen met een verstandelijke/fysieke beperking. In haar opleiding voelde ze dat ze dans kon gebruiken als therapeutisch middel. Hanne deed ervaring op tijdens haar werkperiode bij De Zonnebloem te Heule en Dominiek Savio Instituut te Gits. Ze gebruikte dans bv. om spanningen weg te werken bij kinderen wanneer die het moeilijk hadden in de therapie. Ze volgde de opleiding: Sherborne, om zich bij te scholen in het geven van bewegingsactiviteiten. Op dit moment werkt Hanne bij vzw de Klaproos, als atelierverantwoordelijke. Ze organiseert en begeleidt activiteiten zoals: dans, muziek, snoezelen, sherborne, … Zelf houdt ze van hedendaagse dans en bewegingsexpressie. Motto: Als je iets niet graag doet, combineer het dan met iets waar je van houdt, dan wordt het plots veel plezanter! Op die manier gebeurt de afwas toch met ietsje meer plezier ten huize Hanne Poullet.
Hanne Poullet
Hanne werkt reeds 6 jaar als ergotherapeut bij mensen met een verstandelijke/fysieke beperking. In haar opleiding voelde ze dat ze dans kon gebruiken als therapeutisch middel. Hanne deed ervaring op tijdens haar werkperiode bij De Zonnebloem te Heule en Dominiek Savio Instituut te Gits. Ze gebruikte dans bv. om spanningen weg te werken bij kinderen wanneer die het moeilijk hadden in de therapie. Ze volgde de opleiding: Sherborne, om zich bij te scholen in het geven van bewegingsactiviteiten. Op dit moment werkt Hanne bij vzw de Klaproos, als atelierverantwoordelijke. Ze organiseert en begeleidt activiteiten zoals: dans, muziek, snoezelen, sherborne, … Zelf houdt ze van hedendaagse dans en bewegingsexpressie. Motto: Als je iets niet graag doet, combineer het dan met iets waar je van houdt, dan wordt het plots veel plezanter! Op die manier gebeurt de afwas toch met ietsje meer plezier ten huize Hanne Poullet.
Vicky Seghers
In het dagelijks leven geef ik les in de lagere school. Dansen is altijd mijn grootste passie geweest. Ik ben dol op musicals en geniet dan volop van de combinatie van zang, dans en acteerwerk. In mijn lessen vind ik het belangrijk dat de kinderen kennismaken met verschillende muziekstijlen en dat ze ook uitgedaagd worden om hun eigen expressie in de dans te leggen. Emoties brengen in de dans is zeker een focus. Mijn hoofdstijlen zijn jazz en modern.
Vicky Seghers
In het dagelijks leven geef ik les in de lagere school. Dansen is altijd mijn grootste passie geweest. Ik ben dol op musicals en geniet dan volop van de combinatie van zang, dans en acteerwerk. In mijn lessen vind ik het belangrijk dat de kinderen kennismaken met verschillende muziekstijlen en dat ze ook uitgedaagd worden om hun eigen expressie in de dans te leggen. Emoties brengen in de dans is zeker een focus. Mijn hoofdstijlen zijn jazz en modern.
Eef De Wilde -
Ik had altijd al een sterke connectie met muziek. Mijn vader was muzikant en heel het gezin is veel met muziek bezig. Wanneer ik dans ontdekte op mijn 11 jaar, werd ik gefascineerd door deze manier van met muziek omgaan. Het leerde me op een andere manier luisteren en de details in de muziek aanvoelen en gebruiken. Ik startte met clipdance in mijn 'hometown', maar al snel merkte ik dat ik wat meer uitdaging nodig had. Daarom ging ik lessen volgen in Gent. Gedurdende mijn hele middelbare school periode nam ik elke avond de trein om te gaan dansen. Zo rolde ik ook in verschillende showteams, wat uitdraaide in mijn eerste jaar als dansleerkracht op mijn 16 jaar. Hip hop was steeds mijn favoriete stijl. Ik gaf hierin les in BOSS Dance Complex, NDanscollege en workshops op verschillende locaties. Wanneer ik wat ouder werd ontdekte ik meer vrouwelijke stijlen. Geïnspireerd door sterke vrouwen en de vogueing cultuur, kon ik ook mijn eigen lessen high heels en burlesque beginnen geven.
Eef De Wilde -
Ik had altijd al een sterke connectie met muziek. Mijn vader was muzikant en heel het gezin is veel met muziek bezig. Wanneer ik dans ontdekte op mijn 11 jaar, werd ik gefascineerd door deze manier van met muziek omgaan. Het leerde me op een andere manier luisteren en de details in de muziek aanvoelen en gebruiken. Ik startte met clipdance in mijn 'hometown', maar al snel merkte ik dat ik wat meer uitdaging nodig had. Daarom ging ik lessen volgen in Gent. Gedurdende mijn hele middelbare school periode nam ik elke avond de trein om te gaan dansen. Zo rolde ik ook in verschillende showteams, wat uitdraaide in mijn eerste jaar als dansleerkracht op mijn 16 jaar. Hip hop was steeds mijn favoriete stijl. Ik gaf hierin les in BOSS Dance Complex, NDanscollege en workshops op verschillende locaties. Wanneer ik wat ouder werd ontdekte ik meer vrouwelijke stijlen. Geïnspireerd door sterke vrouwen en de vogueing cultuur, kon ik ook mijn eigen lessen high heels en burlesque beginnen geven.
Elisa Van Hecke
Ik ben Elisa Van Hecke. Dansen staat in mijn DNA geschreven. Als ik muziek hoor, kan ik niet stil blijven. Ik heb sinds mijn 4 jaar altijd gedanst, naast en op de planken. In het buiten- en binnenland via stages. Vanaf 16 jaar assisteerde ik mee in de preballet lessen, daaropvolgend gaf ik dansles in allerlei stijlen: Klassiek ballet, jazz ballet, flamenco Ook verzorgde ik de choreografieën voor de Gentse Feesten in de Vlaamse Opera en komisch duo Pat en Fred waar ik zelf 10 jaar mee gedanst heb. Ook de kostuums werden door mezelf gemaakt. Verder verzorgde ik nog choreografieën voor het theaterkoor van Deerlijk/Zwevegem. Ik ben trotse mama van 2 flinke zonen. Door omstandigheden kort na de geboorte van onze tweede zoon moest ik de danswereld eventjes on hold zetten. Nu zeven jaar later kan ik opnieuw ruimte creëren en terug toe treden tot de danswereld. In het dagelijks leven ben ik leerkracht secundair onderwijs. Kinderen en jongeren helpen opgroeien is wat mij drijft. Daarnaast kan je mij vinden achter de computer als auteur van technische handboeken. In de toekomst zal ik nog meer actief zijn bij allerlei jeugdwerkingen die zich focussen op het begeleiden van jongeren met nood aan ondersteuning. Bij Danscollege Goed Leven zal je me dit schooljaar vinden als dansjuf Preballet en Ballet mini. Ik kijk er naar uit om samen met de kindjes uren dansplezier te creëren.
Elisa Van Hecke
Ik ben Elisa Van Hecke. Dansen staat in mijn DNA geschreven. Als ik muziek hoor, kan ik niet stil blijven. Ik heb sinds mijn 4 jaar altijd gedanst, naast en op de planken. In het buiten- en binnenland via stages. Vanaf 16 jaar assisteerde ik mee in de preballet lessen, daaropvolgend gaf ik dansles in allerlei stijlen: Klassiek ballet, jazz ballet, flamenco Ook verzorgde ik de choreografieën voor de Gentse Feesten in de Vlaamse Opera en komisch duo Pat en Fred waar ik zelf 10 jaar mee gedanst heb. Ook de kostuums werden door mezelf gemaakt. Verder verzorgde ik nog choreografieën voor het theaterkoor van Deerlijk/Zwevegem. Ik ben trotse mama van 2 flinke zonen. Door omstandigheden kort na de geboorte van onze tweede zoon moest ik de danswereld eventjes on hold zetten. Nu zeven jaar later kan ik opnieuw ruimte creëren en terug toe treden tot de danswereld. In het dagelijks leven ben ik leerkracht secundair onderwijs. Kinderen en jongeren helpen opgroeien is wat mij drijft. Daarnaast kan je mij vinden achter de computer als auteur van technische handboeken. In de toekomst zal ik nog meer actief zijn bij allerlei jeugdwerkingen die zich focussen op het begeleiden van jongeren met nood aan ondersteuning. Bij Danscollege Goed Leven zal je me dit schooljaar vinden als dansjuf Preballet en Ballet mini. Ik kijk er naar uit om samen met de kindjes uren dansplezier te creëren.
Danaë Devlamynck
Zelf ben ik beginnen dansen toen ik 3 jaar was en al snel rolde ik verder in de musicalwereld. Ik heb in alle drie de disciplines van musical redelijk wat ervaring. Zo was ik figurant in Daens de Musical en deed ik heel wat amateur musicals en theaterstukken. In dans heb ik het meeste ervaring en dat in verschillende stijlen. Als danser deed ik ook dansopdrachten zoals bijvoorbeeld #Likeme. Lesgeven doe ik ondertussen al 6 jaar en ik wil graag mijn passie voor zingen, dansen en acteren doorgeven aan jongeren en hun zien groeien in de drie onderdelen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat elke leerling zich op zijn gemak voelt in mijn lessen en zich volledig kan smijten.
Danaë Devlamynck
Zelf ben ik beginnen dansen toen ik 3 jaar was en al snel rolde ik verder in de musicalwereld. Ik heb in alle drie de disciplines van musical redelijk wat ervaring. Zo was ik figurant in Daens de Musical en deed ik heel wat amateur musicals en theaterstukken. In dans heb ik het meeste ervaring en dat in verschillende stijlen. Als danser deed ik ook dansopdrachten zoals bijvoorbeeld #Likeme. Lesgeven doe ik ondertussen al 6 jaar en ik wil graag mijn passie voor zingen, dansen en acteren doorgeven aan jongeren en hun zien groeien in de drie onderdelen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat elke leerling zich op zijn gemak voelt in mijn lessen en zich volledig kan smijten.
Noa Hazenbosch
Ik begon met dansen op mijn 11 jaar en wist niet meer van ophouden. Om mijn ambitie voort te zetten startte ik in 2016 een dansopleiding aan het MUDA kunst secundaire waar ik in 2023 afstudeerde. Ondertussen was ik heel actief in de competitiewereld en deed ik mee aan verschillende wedstrijden. Ik vind het zeer belangrijk mij bij te blijven scholen en uit te dagen op dans gebied Momenteel dans ik zelf bij UNA VEZ onder leiding van Morgane Descheemaker. Binnenkort sta ik zelf op de planken bij opkomende artiesten; maar daar mag ik nog niet teveel over zeggen... Bij Danscollege geef ik de lessen Hip Hop Kids / Teens Dance Mix en Showteam 2. Let's Dance!
Noa Hazenbosch
Ik begon met dansen op mijn 11 jaar en wist niet meer van ophouden. Om mijn ambitie voort te zetten startte ik in 2016 een dansopleiding aan het MUDA kunst secundaire waar ik in 2023 afstudeerde. Ondertussen was ik heel actief in de competitiewereld en deed ik mee aan verschillende wedstrijden. Ik vind het zeer belangrijk mij bij te blijven scholen en uit te dagen op dans gebied Momenteel dans ik zelf bij UNA VEZ onder leiding van Morgane Descheemaker. Binnenkort sta ik zelf op de planken bij opkomende artiesten; maar daar mag ik nog niet teveel over zeggen... Bij Danscollege geef ik de lessen Hip Hop Kids / Teens Dance Mix en Showteam 2. Let's Dance!
Ada Depoortere
Ada is vanaf jongs af aan al gepassioneerd door dans. Ze startte op 8 jarige leeftijd bij iDancity, waar ze vanaf haar 14e bij het wedstrijdteam terecht kwam. Zelf volgt en geeft Ada naast Danscollege ook les bij Urban Base. Ada haar favoriete stijlen? Hiphop, girly hiphop en modern. Ada is goedlachs, sociaal, een doorzetter en een echte levensgenieter. Ze studeert voor leerkracht lager onderwijs aan de Hogent. Haar danspassie doorgeven aan kinderen en jongeren is een droom die uitkomt voor haar.
Ada Depoortere
Ada is vanaf jongs af aan al gepassioneerd door dans. Ze startte op 8 jarige leeftijd bij iDancity, waar ze vanaf haar 14e bij het wedstrijdteam terecht kwam. Zelf volgt en geeft Ada naast Danscollege ook les bij Urban Base. Ada haar favoriete stijlen? Hiphop, girly hiphop en modern. Ada is goedlachs, sociaal, een doorzetter en een echte levensgenieter. Ze studeert voor leerkracht lager onderwijs aan de Hogent. Haar danspassie doorgeven aan kinderen en jongeren is een droom die uitkomt voor haar.
"Tama" Aday Morales - Hip Hop Teacher
Aday Morales began dancing as a hobby, which quickly grew into a deep passion. After earning a Bachelor's degree in Scenic Arts, Tama delved into the world of hip hop by joining a specialized dance school. This journey led to the creation of their own crew, hArtCore, where Tama choreographed performances and organized freestyle battles. Their commitment to the art form also led them to conduct workshops in popping and krump, as well as choreograph for the crew Nomads Clan. Specializing in hip hop freestyle and choreography, Tama believes in the importance of discovering and nurturing each dancer's unique flow. Their teaching philosophy focuses on guiding students to find their personal style while respecting and honoring the rich cultural heritage of hip hop. With expertise in popping, krump, and contemporary dance, Tama brings a well-rounded and dynamic approach to their classes. As a passionate hip hop teacher, Tama’s love for the culture extends beyond dance to include a deep appreciation for graffiti and rap. This holistic passion for hip hop enriches every aspect of their teaching, making their classes an inspiring exploration of the culture's many facets.
"Tama" Aday Morales - Hip Hop Teacher
Aday Morales began dancing as a hobby, which quickly grew into a deep passion. After earning a Bachelor's degree in Scenic Arts, Tama delved into the world of hip hop by joining a specialized dance school. This journey led to the creation of their own crew, hArtCore, where Tama choreographed performances and organized freestyle battles. Their commitment to the art form also led them to conduct workshops in popping and krump, as well as choreograph for the crew Nomads Clan. Specializing in hip hop freestyle and choreography, Tama believes in the importance of discovering and nurturing each dancer's unique flow. Their teaching philosophy focuses on guiding students to find their personal style while respecting and honoring the rich cultural heritage of hip hop. With expertise in popping, krump, and contemporary dance, Tama brings a well-rounded and dynamic approach to their classes. As a passionate hip hop teacher, Tama’s love for the culture extends beyond dance to include a deep appreciation for graffiti and rap. This holistic passion for hip hop enriches every aspect of their teaching, making their classes an inspiring exploration of the culture's many facets.